Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kryzys | użytkownik

imię i nazwiskoFrankie Wild adressosnowiec zarejestrowany07.05.2007 @20:16:26 ostatnio na stronie15.12.2009 @12:52:05

"...wedlug mojego dosc bogatego doswiadczenia istnieja dwa rodzaje fotografujacych: jedni, zainteresowani technicznymi aspektami fotografowania, i drudzy, dla ktorych najwazniejszy jest obraz. Ci pierwsi, do ktorych nalezy niestety wiekszosc amatorow, kochaja sie w precyzyjnych aparatach, lsniacych obiektywach, wywolywaczach drobnoziarnistych itd.
Maja najlepsze wyposazenie, najnowszy model aparatu, najjasniejsze obiektywy i wszelkie najwymyslniejsze akcesoria.
Sa chodzacymi encyklopediami wiedzy fototechnicznej, a ich szczegolna dume stanowi umiejetnosc sporzadzenia "bezziarnistego" powiekszenia 40x50cm z maloobrazkowego negatywu. Ponadto orientuja sie dokladnie i na biezaco w zaletach poszczegolnych aparatow, a wlasny aparat wymieniaja w regularnych odstepach czasu na coraz to nowszy model (z godnoscia znoszac polaczone z tym straty finansowe).
Czesto nie maja jednak w ogole pojecia, co chcieliby fotografowac i rzadko udaja im sie zdjecia warte zachodu zwiazanego z ich wykonaniem."

Andreas Feininger



pozdrawiam onanistow sprzetowych srodkowym palcem

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/kryzysss
digarty219 komentarze4183 posty na forum7

komputer / sprzęt
sprzet skradziono.............

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~CichySadam    08.10.2008 @22:44:45
Cóż, ze wszystkich jakie zrobiłem to uznałem za najciekawsze :P
_______
Nie sprzęt robi zdjęcie, tylko fotograf...
Pozdrawiam "serdecznie" ludzi którzy za pierdoły digarty kasują....
Pozdrawiam też "sprzętowców" dla których sprzęt jest najważniejszy
~CichySadam    08.10.2008 @22:42:22
Nie ustawiam modelek
_______
Nie sprzęt robi zdjęcie, tylko fotograf...
Pozdrawiam "serdecznie" ludzi którzy za pierdoły digarty kasują....
Pozdrawiam też "sprzętowców" dla których sprzęt jest najważniejszy
~PatSaw    08.10.2008 @22:41:52
z jasnością?
~dzieckoZapalniczki    08.10.2008 @21:43:54
Ps: Raczej tego czegoś nie spotkałam na ulicy : P
buahah.
~dzieckoZapalniczki    08.10.2008 @21:43:28
dzięki za ocenę. : P
~zaaferowana    07.10.2008 @16:27:51
*buttman    04.10.2008 @14:47:59
dzieki
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~mhgbzbph    30.09.2008 @21:29:56
czasami popełniamy błędy...ja to właśnie zrobiłem...ot i cała historia umieściłem foto w trakcie obróbki, ale dzięki za zainteresowanie...pozdrawiam ponownie
_______
mhgbzbph
~woytzek    30.09.2008 @21:24:13
nie mam bestii na DA!
~mhgbzbph    30.09.2008 @21:22:37
wydaje mi si...ę, odrobinę się czepiacie...praca jest DOSKONAŁA!!! ;-}pozdrawiam
_______
mhgbzbph
~xlullabyx    30.09.2008 @18:02:14
Byłoby i lepiej.
Ale jak ich sie pozbyc jak to pokaz był ?:P

Świetne zdjecia
~camre    30.09.2008 @11:32:53
Ty mojej też nie przyjąłeś..
~camre    30.09.2008 @11:21:26
to, że zdjęcie jest przypadkowe to chyba zaleta?
u Ciebie wszystko jest poukladane, przewidziane z góry, ustawione i tylko na pokaz? Twoje zdjęcia.. wszystkie są po prostu takie zwykłe.. i wszędzie podobnych pełno.. pozdrawiam
~domowy100    30.09.2008 @11:04:59
*
heh
_______
Sosnowiec Miasto Czarnych Owiec
~Maykersoon    29.09.2008 @22:59:11
Dziękować a propo profilowego zdjęcia - TALK TO THE FINGER ;D
~efCia27    29.09.2008 @22:46:05
dzięki
_______
Rewelacyjna praca, to taka, którą z przyjemnością powiesiłabym w pokoju na ścianie...

~asiaaali    29.09.2008 @22:45:37
Dzięki za ocenę, ale proszę sprecyzuj 'nieciekawe' zdjęcie :>.
Każdy ma inny gust . Wg. mnie zdjęcie jest ciekawe i posiada walory artystyczne.
Wg. Ciebie zdjęcie jest ciekawe, gdy...
~Maykersoon    29.09.2008 @22:11:10
Ciekawa galeria, bardzo nawet rzeknę zerknę czasem za pozwoleniem pozdrawiam
~czajker    29.09.2008 @20:13:07
bentley... dzięki
_______
don't worry be happy
~wyemancypowana03    29.09.2008 @20:12:08
Taaak? A mi sie wydaje ze jest czerwone
~FlyInSky    29.09.2008 @19:57:49
taki był zamiar, poza tym zdjęcie nie zachwycało. dz.
~dzieckozdhd    26.09.2008 @12:48:09
hmm
_______
Chce byc, patrzec, rozmawiac i mam wrazenie ze jesli zasne, to juz koniec.
~dzieckozdhd    24.09.2008 @20:34:36
dziekuje )
_______
Chce byc, patrzec, rozmawiac i mam wrazenie ze jesli zasne, to juz koniec.
~Haneczka11    24.09.2008 @18:19:18
Dziękuję. A druty,cóż....cywilizacja
_______





~edytanaja    22.09.2008 @20:24:03
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 24 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt